Главное меню

Главная Полезные статьи 2016 КамАЗ-4310

КамАЗ-4310

КамАЗ-4310 - багатоцільовий автомобіль, здатний пересуватися бездоріжжям колісного компонування 6х6. Ключові переваги автомобіля - постійний повний привід вже в базовій комплектації, чотири карданних вала, а також суцільнометалевий кузов з відкидними задніми і бічними бортами. Звернемо увагу, що вантажівка здатний перевозити практично будь-які вантажі, так як це дозволяє міцне ходове шасі автомобіля.
КамАЗ-4310 можна вважати одною з найбільш габаритних вантажівок у середньотоннажному класі. Автомобіль має довжину кузова 3590 мм, ширину 2500 мм, а довжина і об'єм колісної бази досягають 7650 і 3340 мм відповідно. Ширина передньої колії становить 2010 мм, а ширина між задніми колесами також дорівнює 2010 мм. Маса машини без вантажу становить 8410 кг, а максимальна вантажопідйомність досягає 6000 кг. КамАЗ-4310 має вантажною висотою 1530 мм і зовнішнім радіусом повороту 11200 мм. При цьому кліренс дорівнює 365 мм.
Для КамАЗ-4310 передбачено два типи моторів. Спочатку ця модель комплектувалася з 8-циліндровим двигуном 740.10 з рідинним охолодженням. Його робочий об'єм складає 10,9 літра, а потужність і крутний момент досягають 154 л. с. і 637 Н / м відповідно. Проте модель 2004 року комплектується найбільш вдалим V-подібне розташування циліндрів, діаметр кожного з яких становить 120 мм.
КамАЗ-4310 обладнаний універсальної трансмісією і повним приводом. У списку оснащення є блокування міжосьового диференціала, а також синхронізатори для другої і п'ятої швидкостей МКПП, що традиційно йде з 5-ма передачами. Основна коробка доповнена роздавальної КПП з циліндричним диференціалом, що блокується. Диференціал - планетарного типу, що забезпечує рівномірний розподіл крутного моменту між шістьма колесами. Також в конструкцію трансмісії входить двоступеневий редуктор. За передачу потужності від двигуна до КПП і колесам відповідає карданна передача. У конструкції КамАЗ-4310 передбачено всього чотири карданних вала - це привід переднього, заднього і середнього мостів, а також проміжний привід.
Основні складові рульового механізму вантажівки - поршень-рейка і гвинт з кульковою гайкою. Останні модифікації вантажівки вже оснащуються сучасним гідропідсилювачем.
Автомобіль оснащений дисковими гальмами з діаметрами покришок 310-533 мм. Шини широкопрофільні, з функцією підтримання внутрішнього тиску повітря.
В КамАЗ-4310 встановлено ​​пневмонапівеліптичну передню підвіску з амортизаторами, тоді як серед особливостей задньої осі - реактивні штанги і такі ж напівеліптичні ресори, але зі легкими кінцями.
Серед інших особливостей, які позитивно вплинули на можливості вантажівки на бездоріжжі: механічна барабанна лебідка, обладнана редуктором і стрічковим гальмом. Зусилля на лебідку здійснюється через карданну передачу, в міру зростання швидкості.
КамАЗ-4310 - економічний автомобіль у своєму класі. Середня витрата палива вантажівки становить близько 30 літрів.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации:
 
 

Реклама